Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank πραγματοποιεί Ημερίδα με θέμα «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, στο ΘΕΡΜΑΙ.
Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ. Συν-διοργανωτής είναι το ΙΕΚ Τουρισμού του οποίου οι σπουδαστές θα το παρακολουθήσουν επίσης.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10:00 έως τις 14:00. Προσέλευση στις 09:30 . Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfntzHGiG8HtM…/viewform έως την Πέμπτη 11/04/24. Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών.
Η ατζέντα της ημερίδας περιλαμβάνει τις θεματικές:
• Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
• Branding & Positioning
• Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών
• Αναγνώριση και διαχείριση περιεχομένου UGC (User Generated Content)
• Τρόποι αξιοποίησης Feedback & UGC στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
• Newsletters
• Best Practices & παραδείγματα στον κλάδο
Εισηγητές είναι εκλεκτά μέλη της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Profile των εισηγητών:
Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος (George Skiadopoulos), κατάγεται από τη Ρόδο και εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιριών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing, και για 2 χρόνια εργάστηκε ως Digital Marketing & Analytics Manager στο όμιλο των Atrium Hotels & Resorts. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «International Tourism Management» του Πανεπιστημίου Surrey & έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.
Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου (Xenia-Anastasia Toanoglou) είναι Marketing Manager στο Sheraton Rhodes Resort. Απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος International Tourism Management του πανεπιστημίου Oxford Brookes, στην Αγγλία. Με επαγγελματική πορεία που ξεκίνησε το 2017, έχει διατελέσει Project Manager στην εταιρία οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων BaxterStorey στο Λονδίνο με πελάτες όπως η Mercedes Benz και η Hachette. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021, ξεκίνησε συνεργασία με το ξενοδοχείο Sheraton Hotels & Resorts, όπου κατέχει σήμερα την θέση Marketing Manager, επικεντρώνοντας στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και προβολή του καταλύματος σε διεθνές επίπεδο. Ταυτόχρονα, κατέχει τον τίτλο Junior Business Council Chair, στο νεανικό επιχειρηματικό συμβούλιο της εταιρίας για τα managed και franchised ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.